Preuzmi dokument: u word formatu
Zahtev za restituciju se podnosi preko šaltera pošta čiji spisak mozete preuzeti.
Javno preduzeće PTT saobraćaja „Srbija” – Pošta će u poštama obuhvaćenim spiskom obrazovati poseban šalter za prijem zahteva.
Zahtev koji je predat na šalteru pošte smatra se da je predat Agenciji za restituciju
Pošta će izdati potvrdu o prijemu zahteva.
Ukoliko u zahtev nisu uneti svi obavezni podaci, ili uz zahtev nisu priloženi svi obavezni dokazi propisani Zakonom, ovlašćeni službenik pošte, obučen za prijem zahteva, ukazaće podnosiocu zahteva koje podatke treba da unese u zahtev, odnosno koje dokaze treba da priloži uz zahtev.
Ukoliko zahtev ne sadrži sve podatke, odnosno ukoliko nisu priloženi svi dokazi, a podnosilac zahteva ostaje pri tome da takav zahtev preda, to će biti naznačeno na potvrdi o prijemu zahteva.
Zahtev sa dokumentacijom, pošta će dostavljati nadležnoj područnoj jedinici Agencije.