Ukoliko nisam po ugovoru podmirila racun za usluge provajdera i posle toga zakljucila Ugovor sa drugim, neplacen racun stoji vec vise od godinu dana, nema opomene, nema Resenja o izvrsenju, ja svakako mislim da je potrazivanje vec zastarelo. Da li sam u pravu? Ne znam u koju kategoriju naknada spada naknada za uslugu koriscenja internet? P.S. Sajt vam je izuzetan

Poštovana,

iako je za većinu usluga koje se isporučuju domaćinstvu (struja, voda, telefon, grejanje, usluge kablovskih operatera is l.) predviđen jednogodišnji rok zastarelosti (čl. 378. Zakona o obligacionim odnosima), usluge internet provajdera nisu obuhvaćene ovim posebnim rokom tako da za njih važi opšti rok zastarelosti za povremena potraživanja koji iznosi 3 godine od dospelosti svake rate tj. svakog mesečnog računa (čl. 372. ZOO). Poslednje izmene pomenutog Zakona učinjene su 2003. godine tako da ostaje da se nadamo da će zakonodavac prilikom prve sledeće izmene uvrstiti i usluge internet provajdera među one koje zastarevaju za godinu dana, budući da ne postoji nijedan argument koji bi stajao protiv ovakvog stanovišta.

Vaš Pro Bono