Poštovana,
na osnovu činjenica koje ste naveli, moje mišljenje je da nemate pravo na naknadu nematerijalne štete, osim ako je do povrede došlo krivicom hotelskog osoblja ili drugih zaposlenih u hotelu, kao i ako se utvrdi da turistička agencija i hotel nisu postupali u skladu sa standardom dobrog domaćina,primera radi ako su bili nepažljivi, u smislu da je reč o krajnjem nemaru prilikom rada ( dozvolili su da pod bude jako klizav ili klimave stepenice, loša ishrana, nehigijenski uslovi itd…). Sve u svemu, to su činjenice koje biste morali da dokazujete u parničnom postupku, stoga je na Vama da odmerite i procenite da li Vam je isplativo da vodite duge i stresne sporove, dok visina iznosa naknade štete možda bude bila nezadovoljavajuća ili Vam čak ni ne bude dosuđena, ima tu mnogo potencijalnih solucija.
S poštovanjem,
Uroš Branisavljević, dipl. pravnik
Stručni saradnik za Obligaciono pravo